Dagens tanke

den enda jag tänker på just nu är skolavslutnign. ni anar inte hur mkt jag längtar t att sitta på scenen o få betyg av någon o tänka "sista dag i manillaskolan" sen börjar jag ju på gymnasiet i Örebro. kan inte ens fatta det.

jag som har längtat efter att snö ska försvinna o nu är snön helt borta även hos mig, äntligen.. men så kommer en ny sak som jag längtar efter. jag förstår inte varför det måste finnas något som man längtar efter.

skoooooolavslutning, jag lääängtar somfan..  det kommer att kännas mkt konstigt att man ska ej t manillaskolan när det e skolstart, som allt alltid var så. nu ska man åka tvåtimmars resa t örebro o de e skolstart där ist för manillaskolan. herregud vad konstigt det kmr va omg...

sen kmr jag ju ej va mkt vid sthlm, gud jag kmr sakna stockholm så mkt.. stockholm är så... vackert .... underbart ♥

Skolavslutning ifjol, fotot togs i grönan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0