Ditt livs bästa minne

guud vad svårt att ba nämna ett bästa minne när man har massor.. men enklast för mig om jag tar semester i Thailand år 2008:

Då flyget precis landade i Phuket, Thailand då anade jag inte att det skulle bli en av de bästa veckor under mitt liv.
när jag hoppade av flyget märkte jag direkt att det var shit fuktigt o varmt där, annorlunda luft också som gjorde att det kändes lite konstigt att andas men efter ett tag gick det över. jag hade en tröja och mjukis byxa på mig då jag var i thailand flygplatsen pga de var kallt i flyget och när vi skulle gå t bussen då svettades jag liksom. så jävla varmt där även det var på morgon.

vi kom t hotellet o det var fint där. var lite trött pga jetlag men ej fara, vi gick t havet o vattnet var så varmt att man ej frös ens. badade en stund vid havet sen gick jag o liz t poolen medan mamma, emma o micke gick o lade sig. jetlag ju men vi badade i poolen.. livet kändes så bäst då. ingen stress alls där.. pch så vidare i två veckor..

när vi skulle åka t flygplatsen föratt åka hem då saknade jag redan då första dagen i thailand. fortfarande idag saknar jag thailand o absolut ska jag tbx t dit. ABSOLUT.

jag badade vid havet i Patong beach, Phuket, Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0