Ditt livs värsta minne

jag har många eller rättare sagt maaaasssor med värsta minnen under mitt liv. men enda jag kommer på just nu är:

då jag precis vaknade ur min minnesförlust liksom, jag var vaken redan men först då jag mindes nått var då jag låg på sängen i sjukhuset på väg t hissen. jag fattade ingenting vad som hände. såg flera läkare då jag låg på sängen när jag tittade mot taket liksom.. hade shit ont då i kinden o upptäckte att min kinden var shit svullen. sen slocknade jag o vaknade igen ur minnesförlust efter typ en timme. låg då i en sjukrum. såg mamma sitta där o det syndes på henne att hon var chockerad. hon berättade mig att jag ramlade från cykeln. jag mindes ingenting alls från händelsen då jag ramlade fr cykeln i hög fart. jag låg på sjukhuset i en natt o sen fick jag åka hem men kinden var fortfarande svullen o läkaren sa att jag kmr få ärr i kinden. som tur är ärren ba färg röd liksom...
läkaren sa att jag kmr minnas händelsen, hur exakt jag ramlade o så mer men det kmr ta lite tid kanske ett år men fortfarande idag minns jag inte. jag använde hjälm då och det räddade kanske mitt liv. vågar ej tänka på vad som kunde ha hänt om jag aldrig använt hjälmen

fotade mig efter några dagar efter händelsen..


Kommentarer
Postat av: PvN

Usch usch!! Men vilken tur att det var inte någon större skadad!

2011-04-10 @ 20:59:18
URL: http://pvn.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0