Den 23 Augusti

Idag har jag cyklat t risbergska skola men fick problem m cykeln typ en km fr risbergska så jag var tvungen att lämna cykeln kvar på platsen o gå vidare t skolan.. sen när jag kom tillbaka platsen så trodde jag att den blev stulen men nej jag hade fel. tog med cykeln t en cykelaffär typ o en man fixade så cykeln blev som ny hahah :D

sen drog jag t wasa o sociala lite där men det var för tråkigt där så jag cyklade hem. nu kan jag cykla fr hj t typ resecentrum, wasa eller typ stan utan hjälp:D nu äter jag i mitt rum:D vårrullar, gott!

en sak märker jag med örebro är att man uppdaterar extremt dåligt eller typ har ej tid till datorn typ...
men nu ska jag äta vidare:D vi ses.. jag saknar stockholm ja men örebro är ej så dåligt som jag trodde...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0