Göteborg

åkte med bilen med pernilla o hennes pappa.. vi stannade vid gränna o pernilla fotade där o där.. fick en polkagris med smak av tutti frutti hahahhh av hennes pappa iaf.. den var goood o äter den nu liksom.. men iaf när vi var äntligen framme igår vid typ 8 tiden då åt vi räkor.. min favorit jueee hihiii..

idag har vi för det mesta tagit det lugnt.. vi har promenerat runt ön med vivi... pernilla vilar nu fortfarande efter några timmar.. ska no väcka henne snart..

nyss sken solen hur som helst o det blåste rätt mkt men ej så farligt o plötsligt regnar det nu? jag gissar att det kmr att åska snart, hoppas det! älskar att se på när det åskar (fast ej hos min hem) hehe..

men om ni vill se på bilderna som togs igår o idag så hänvisar jag dej t hennes blogg här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0