Hemma från Göteborg

kom hem t mitt älskade hem:D åkte med regional i FEM timmar jisses, tur att jag hade datorn m mej plus mobilen hahhah...

men iaf jag hade det kul i göteborg :D varit i liseberg o min favvo e kanonen o upswinget:D balder e kul oxåå:D t
träffade andra i göteborg py :D

idag har jag hjälpt till o måla huset.. jobbigt kan jag säga hahah.. sen har jag packat ner de saker som ska ta med t örebro.. ej klar ooomg. fortsätta imorgon elr ngn dag innan lördag då jag flyttar t örebro... Hjälmarehus:D

om ni vill se bilder t göteborg så klicka här.
ni kommer fram t pernillas blogg.





Kommentarer
Postat av: L I N N E A

Wasa ska jag bo, du då? ;D

2011-08-14 @ 22:13:26
URL: http://chokladblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0