I Hjälmarehus nu

jaa e i mitt rum nu o surfar.. har varit i wasa o socialade m sofia o hangat. alla e ju borta pga fest oh jag är ej ens 18 år än jisses... men iaf det var en helt okej dag.. men en sak undrar jag, hur kan man ens längta efter örebro? jag som ej känner mig hemma här. inte ens hjälmare. jo hj duger men jag känner mig tryggare i sthlm där jag har familj o vänner... här känner jag ju nästan inga... jo jag känner vissa men de e fd manillare. jag känner ej ens någon som ick i annan skola än manillaskolan. sick...

Jag saknar Stockholm och kommer alltid göra det när jag e i örebro.

bilder fr rummet kommer senare. orkar ej uppdatera idag ;)

Kommentarer
Postat av: PvN

Du kommer ändå ha det bra där i Örebro ;)

2011-08-21 @ 10:47:10
URL: http://pvn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0