Mobilt bredband

nu fick jag äntligen en mobilt bredband. sjukaste med den är att jag provade ladda en film o gissa vad? med mobilt bredband laddar ner film 1000000000000 gånger snabbare än trådlös internet som mamma har. laddar ner en film tar ca 20 min medan med trådlös internet tar typ 2 timmar juee.. lycklig jag :D men hopppppas att internet e lika bra i hjälmare i örebro..

sjukaste också att jag flyttar t örebro IMORGON! fatta det omg hahah.. men jag mår bra ändå :DD:D::D

var hos pernilla n igår t idag.. eg skulle hem igår men när jag insåg att jag missade sista bussen så planer ändrades totalt hihiiii, det blev att sova hos pernilla t idag sen hem ganska tidigt :D:D:D

vi seeeess :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0