Rubriklös

vet egentligen inte vad jag ska skriva.. men jag sitter iallafall i mitt rummet o alla typ sover. tror jag iaf.. en fråga som jag får ofta. "trivs jag i örebro".. hmm, jag har ej vänjt mig vid örebro än. jag saknar stockholm, min familj o vänner där i sthlm.. äntligen är det mindre än en vecka kvar då DRAR jag t sthlm... men jah kmr ba där bra tre dagar.. hem på söndag igen o då längtar jag troligentvis igen till nästa tillfälle jag åker hem.. jag funderar på att åka hem varje helg.. men då måste man betala varann helg man åker hem typ... orka...

innerst i mig älskar jag stockholm så mycket att jag vill åka hem så snart som möjligt.. men jag måste vänja mig. jag vet att jag bara pratar om örebro men det kan ni väl förstå? jag flyttade till en ställe som jag inte gillar och allting med örebro är ny för mig...

saknar Skruttis oxåå... får väl krama ihjäl honom när jag kommer hem t stockholm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0