Sorry me

det var lite struligt med blogg, jag kunde ej logga in så det var därför min blogg var död i ett tag.. ;) men det löste sig till slut ändå ;)

jag firade julafton hos mamma och jag fick allt som jag önskade mig, är nöjd med presenter :D
sen har jag o emma firat hos pappa också;) är också nöjd över presenter, tack allihopa..
´
nu är det rätt lugnt här.. det var strömavbrott förut då det var storm här.. på morgonen vaknade jag o såg att ett träd har blåst ner på boden.. haha tur att boden överlevde.. lolzzz ;)
.
sen har jag också sovit hos lea o softat m henne, rätt skönt att va med en som kan prata tsp fullt ut när man var varit m sin familj länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0