13 Juli 2011

vaknade imorse typ kl 7 o kunde ej somna om så jag gav upp o tittade på tv ist.. sen gällde datorn för mig somvanligt.. o det blev tills slut för tråkigt så jag tänkte att jag kunde se på supernatural första avsitt av första säsong, jag ångrar inte att jag gjorde det. direkt fastnade jag för supernatural o fortsatte till då de var typ sjunde avsitt så jag pausade, måste ju packa inför grekland så jag packade o packade. och nu är jag riiiiktig trött.
klockan e bara snart halv åtta på kvällen o jag e tröööttttt somfan. om jag lägger mig nu skulle jag somna direkt, allvarligt.

men snart ska jag nog se på supernatural igen huiihiii, åttonde avsitt :D

Bröderna Winchester är för lovely ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0