14 Juli 2011

vet ej egentligen vad jag ska skriva men jag får väl komma på nått att skriva om... hmmmm hmmm, kommer ej på nått än.... faann...

men iaf nu har jag sett klar supernatural i första säsong, på bara två dagar wow...
längtar t då jag kan se andra säsong o de blir då jag kommer hem fr grekland..
jag säger ej att jag längtar t då jag kommer hem utan att själva supernatural är så bra, ni borde faktsikt prova se en avsitt liksom... nej nu slut blabla om supernatural.

packat färdigt nyss o venne vad göra nu. bara sitta framför datorn o jag får väl se på nån film... om mindre än 12 timmar sitter jag i flyget o flyger mot grekland.... Kmr sakna Skruttis när jag e i grekland... lugn, har granne som ger honom mat o sånt... så han klarar sig under tiden vi e i grekland.

e trött nu pga vaknade tidigt imorse, för mig tidigt men för andra sen hahah, kvart i elva. men nu ska jag draaa....
byeeeee, inläggen blir troligentvis den sista inlägg innan jag flyger t grekland.. så vi ses om en vecka ;) puss

Kommentarer
Postat av: Hjjonsson

Ha det så kul i grekland! ;)

2011-07-14 @ 21:50:45
URL: http://hjjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0