at heeer home now...

varit hos martina med linnea o sov över natten där.. kulkul blev de;) såg på bridesmaids i bion... REKOMMENDERAS!
ni boooooooooooooooooooorde se filmen!!! 55555 av 55555! seriöst, aldrig skrattat så mycket åt en film. lätt en av mina favoriter!

sen har vi också sett på dirty dancing (för andra gången för min del) så jävla bra film.
idag har vi badat py... kallllltkalllllt vattnet!!!!!!!! så van vid vaaaarmt vatten pga i grekland ja ni fattar.
så nu e jag hos linnea o hon duschar:)))

hennes katterna alice o bob sover på min säng, vah? snnart mkt päls i min säng.... ;) bara tur att jag e sååå van vid katter, har en egen som tappar päls mkt just nu pga sommar...
ajjahappp nu borde jag gå o skrämma linnea... byeeeee

Kommentarer
Postat av: Matty

yees! det va kulkul!! :D:D

2011-07-29 @ 22:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0