bättre att ångra för nåt man har gjort och inte för nåt man ej gjort

jaaa. det var därför jag snaggade mig. eller delvis. ville prova något nytt.. och jag kan säga till er, jag ångrar mig inte den minsta Men jag brukar ibland sakna mitt hår. som det var innan jag snaggade mig.
håret växer och växer, det vet jag. men just nu när jag tittade på bilderna då jag hade håret så saknar jag det mer o mer men bara att ha tålamod tills då håret har vuxit färdigt dit jag vill ha.

men jag vill säga en sak t er, jag funderade på att snagga mig på bara en dygn o se körde jag på.... o att få håret tillbaka som det var tar verkligen mer än ett år, kanske minst två år.. vem vet? iaf jag tycker idag att det var verkligen sinnesjukt att jag beslutade det på bara en dygn.. sjukt juu o nu sitter jag här å pratar om håret.

så, om ni vill göra något annorlunda, fundera på det länge o vara säker att du verkligen vill göra detta.

nåra bilder där o dit

saknar att ha mitt håret uppsatt, precis som bilden visar.



Kommentarer
Postat av: PvN

Du funderade på en dygn men jag samma DAG!! :D

2011-08-03 @ 21:15:56
URL: http://pvn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0