Den som grubblar över hämnd håller sina egna sår friska.

vad har jag gjort hitills? ingenting förutom att sitta framför datorn o se på supernatural säsong 2. jaja jag vet, jag e en idiot som sitter framflr datorn hela tiden. men det skadar ej. men på lördag ska ja äntligen göra någonting annat än att sitta framför datorn.

Jag med min familj o martina åker t läppe o firar johan. han fyller 30 år. heeeeeeeeeemsk ju! minns fortfarande då ja sa att han var 23 år t mina kompisar o nu 30 år?! just de, han e naturligtvis min brorsa :D
o martina, jag tror ej att du hinner att läsa inläggen innan lördag. men iaf vi ska sova i en tält hahahah.
Pernilla n, hoppas ba att det ej blixtrar då:D

dessutom så hittade jag en riktigt bra citat jissess..

"Vi tänker mycket mer på användandet
av våra pengar som är förnybara
än på tiden som är oersättlig."

så jävla bra sagt..



Kommentarer
Postat av: PvN

Hahahha! Hoppas inte att det ska hända er ;D Annars måste ni berättar för mig hur gick det efteråt!!!

2011-07-29 @ 00:11:32
URL: http://pvn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0