En soft dag

gör egentligen ingenting här så jag hjälpte Jeje (brorsans tjej) att måla en grej. målade den vit o jag har färgen på händerna suck... ska bada senare när johan o jeje e klar... längtar somfan...

13 dagar kvar... jisses, tiden går så jävla långsam när jag tänker på Grekland hela tiden...
måste glömma det i ett tag så tiden kan gå någon snabbare än nu.

tog några bilder på mig med min nya glasögon. jag har två nya men ena ligger kvar i mitt rum;)

försökte hålla ögon öppna, satt mot solen så ej konstigt.. (en fail bild men bysss)


ni kan nu se hur glasögon ser ut från sida...


bara tog bilden utan tänka mig för hur jag såg ut liksom hahhha;)

nu vet ni hur min glasögon ser ut. en kvarstår att visa er liksom...
nu ska jag gå ut o njuta av solen.
(man kunde ej sitta ute med datorn ef man kan ej ens se nått i skärm, var för ljust, pga solen förstås...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0