Fyra dagar, tre nätter med dig e bara för lovely

Martina! även den första natt var piss läskigt hahah.. Tisdag åkte jag t henne o idag kom jag hem. vad gjorde vi?

Tisdag: träffa henne i sthlm o åkte t kista o shoppade där. köpte en t-shirt som jag förälskat mig i! sen kväll så vi på film "monster" bra film!

Onsdag: badade i älvsjösbadet med henne o hennes syskon, sen t farsta shoppade där igen:D sen såg vi på en film, vad heter filmen vet ej jag..

Torsdag. poff t älvsjösbadet igen o badade där hiii, soft liksom. sen åka t heron city o se på super 8, pissbra film! sen hem t henne o såg på dirty dancing, pissbra den också!

Fredag: åka hem :(

låter lite men vi gjorde myyycket mer än vad jag skrivit. mycket skratt har det blivit... fick ont i magen igår natt hiihii... hoppas att vi ses innan ja poff t grekland..

tog tyvärr inga bilder på oss hihii..
nu hemma o alla e här liksom. lite orka men bysssssssss.
faaaaaaaaaaaaaan vad skönt de va när jag såg skruttis igen efter fyra dagar hihiii, undra hur jag mår sen i örebro suck..

men nu ska jag gå ut o sociala m min familj efter flera dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0