Hemma från Zakynthos

orkar ej skriva om hur det var att vara i Zakynthos, men en kan jag säga, det var RIKTIGT varmt där. som mest var det 39 grader varmt enligt grekisk meteorolog...

Låt bilderna att tala för sig själva ;)



















den där grottan fick vi folks simma in, så jävla nice där allvarligt. enda sak jag ÅNGRAR mig: jag tog ej med kameran t dit grottan FAN! allt bara var såå jävla vackert där inne, värre under vattnet herregud. en oförglömlig händelse faktiskt.






just det, det blåste rätt mycket på sista dagen så vi var vid havet typ i två timmar sen gav vi upp o gick t poolen ist... eller rättare sagt, det blåste shit mycket...



inte förrän då upptäckte jag att jag hade så många fräknar (i allafall fler än vad jag brukade ha) hiihiii..



till slut sa vi farväl t hotellet o argassi, Grekland. bilden togs imorse då vi precis skulle åka t flygplatsen. deppig då....

jaha, så är det. jag är i sverige. det e helt ofattbart för mig just nu. jag tänker för mig själv att det var så underbart i grekland, vaaaaaaarmt, vaaaaackert, o allllllllting herregud.

med tanke händelser i norge idag så är jag shit glad att inget hände med flygplan som wtc 2001...
jag sitter här o mår bra. imorgon ska man dra o träffa martina o linnea ;) ser fram emot att träffa dom som jag saknade då jag var i Grekland.... byeeeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

shiiiiiiiiiiit neger u e omg (;

2011-07-22 @ 21:30:12
URL: http://aacil.blogg.se/
Postat av: cissi

Åh vad nice, jaa min bror säger detsamma som också var där nyss :D

2011-07-22 @ 23:23:55
URL: http://chl.blogg.se/
Postat av: likeduh

MEN ELIN DIN JÄVLAJÄVLAJÄVEL LE FÖRFAN. ja jag ränknade. du log i bara 4 BILDER!!! le förff!!

for my sake? plaeassseee

2011-07-23 @ 11:24:50
Postat av: PvN

SUPERDUPER härliga bilder!!! ;)

2011-07-24 @ 16:12:23
URL: http://pvn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0