Seriöst

jag kan ej sluta blogga hahahah, har faktiskt skrivit tillräckligt för dagen men har inga för mig att göra så lika bra blogga hahahhaha.. seriöst åååångest max, vakna om mindre än fyra timmar faaan faaaaaaaan.. jag borde faktiskt sova men jag nooollll trött? jag ska lägga mig kl 12 på natten o stiga upp kl 2:00 oofan..

ska snart gå upp t min älskade säng o titta på tv.. de känns verkligen som att jag har inga att göra om jag inte tittar på supernatural.. har tittat på supernatural i två dagar utan pauser ( förutom då de e mat eller toabesök eller packa) men annars bara sitta framför o se på supernatural... faanfaann varför jag byss se på den första avsitt av första säsong, jag visste ej att jag skulle bli skräckberoende liksom..............................

om exakt fyra timmar bär det av till ZAKYNTHOS!
vi ses, jag bloggar igen om en vecka... byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

bjuder på en shit gammal bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0