Herrejösses

jag som har sommarlov, då borde jag liksom ha sovmorgon varje jävla dag under sommaren. men så är det inte. ska vakna typ kl 10 imo tror jag. orkar verkl ej vakna så jävla tidigt hahah. jag vet, jag vaknar alltid efter kl 12. t.ex idag jag vaknade kl 13:05 hahhaha;) ska panta o köpa ngt sak t cykel så jag kan använda en annan cykel som är mkt bättre än den jag använder idag.

men ej fara. har ändå vaknat tidigt på sommarlov, men då var jag en unge. jag förstår inte mig på folk som är morgonpigga o går upp typ kl 9 på morgon på sommarlov. tidigt ju förfan!! :D
ajjabba men alla är ju olika. precis samma alla har olika sovtider ;)

men nu ska jag se på tv. jag föredrar faktiskt tv framför datorn. hellre tv ef det finns alltid ngn program att se på. (om man har många kanal). i datorn ba fb, nyheter, msn, blogg, youtube o mer. men inte riktig mkt att göra. ändå sitter jag framför datorn alltför mycket än vad jag borde.... jaaaajaa men nu ska jag se på tv hejddåååå :D

längtar t jag får nya glasögon! ville ba säga det hahahahah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0