Den 18 Mars 2011

jag fyllde 17 år :D hahahah, det kändes som en vanlig dag, precis vilken dag som helst.
jag fick presenter på morgonen av mamma, det blev ett par vita converse, 2000 kr, smink och två tröjor (en t-shirt och en tröja)

hela dagen var som vanligt... fram tills då martina överraskade mig då mamma hämtade mig vid huddinge och vi åkte en bit men vände å åkte tbx t huddinge, jag ba ehh? mamma sa att emma ville ha redbull o hon skulleköpa den t emma. jag ba jaha men emma kan ju köpa det själv. det var lite avslöjande av henne så jag fattade att ngt skulle hända men vet ej vad. sen när vi parkerade såg jag martina hahahah. blev faktiskt överraskad hahah:D så hon sov över natten hos mig o soft här liksom. nu har hon åkt hem o göra ngt vet ej vad....

så såg min födelsedagen ut. såå soft. ingen vatten över mig i skolan, FETT :D

tack för allting :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0