Mobilen

ni anar inte vad som hände! jag TAPPADE min mobilen. hur fan ska jag klara mig utan mobilen nu? jag som är beroende av mobilen (ej sms iaf) jag behöver mobilen pga kunna kontakta mamma om de e ngt problem m bussar o hon hämta mig vid huddinge ist. men nu kommer jag bara stå fast vid huddinge o inte kunna komma hem ba för mobilen e booorta, faaaaaaaaaaan säger jag bara....

min älskade mobil; jag väntar på dig.
tappade mobilen i taxin imorse. samma chauffören som hämtade mig imorse ska lämna över mobilen nästa gången han hämtar. och det är först på måndag. Taaack o lov att jag tappade mobil juuust i taxin o inte i typ pendeltåg.

man kan bli sååå irriterad på sig själv. "hur kan man vara så klumpig" e den enda jag tänker på just nu...
men jag mår iallafall bra nu..

fotade min nyss. sliiiten..

Kommentarer
Postat av: PvN

AHHAH! Din frisyr är så jävligt lustig!!! :D

2011-03-17 @ 19:01:24
URL: http://pvn.blgg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0