Trött som satan

träffade lea igen igår:D iallafall ja e shit trött pga ja sov lite inatt, max 4 timmar skulle jag gissa. kunde ej somna om igen så jag gick t köket o såg att lea webbade med cilla så ba passa på o va med hene o se vad dom snackade om haha, PS jag fattade typ ba 1% av allt. kan ju ej ASL så haha. :D

somnade i pendeltåget på väg t handen o var nära att missa hoppa av hihi. tur att jag vaknade o kollade på var jag var o såg att tåget var redan vid handen... tränade sen med mamma, gud vad otränad jag var omg. ej tränat på ett bra tag. blir skönt att träna igen:D

funderar på om jag ska sova snart.... hihi, detr blir alltid skönt när man precis ska lägga sig. jag äääälskar att sova. därför skiter jag i fullständigt om klockan är mycket. jag sover tills då jag känner mig pigg. (på helger alltså)
vad som alltid händer är: jag sover till då jag e pigg o jag blir pigg oftast vid kl 11-1 på dag.
ärligt talat ibland kan jag va avis på Skruttis, han kan gå när som helst under dagarna o sova. det kan vi ej göta. måste liksom ha rutiner ang sömn suuuck :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0