Vilken var din bästa julafton?

eehhm, har eg ingen favorit julafton.. det varierar från år och år egentligen.. jag brukar inte vara missnöjd med julafton så min bästa julafton är alla julaftonen jag upplevt under mitt liv...

men det finns en julafton som jag minns särskilt.. då jag önskade mig en stor barnvagn som jag skulle kunna leka med docka och sånt, jag var alltså en barnunge:D men iallafall då såg jag en stor julklapp och så fick jag veta att den var till mig.. när jag fick klappen så öppnade jag den ivrigt och såg att det var en barnvagn så blev jag överlycklig och lekte med den hela tiden liksom ;) en härlig minne från då jag var unge och bodde i Järna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0