Ensam hemma nu

jaa jag är ensam hemma nu pga mamma o micke är i vietnam, guud vad avis jag är men så är livet ibland.

Linnea, Lian och Martina har sovit hos mig hihii.. Lea o Lian sov ba över en natt medan Martina i tre nätter, fett:D Vi har ba softat liksom.. Martina o jag har sett två filmer o sen har vi ba softat fullständigt o vi hade kul sååklart ;) tog bilder på oss m hennes kamera så hon har bilder medan jag noll :(
.
hihi men nu på lördag ska jag åka t Johan o sova över en natt där o sen paff t Örebro efter fem veckor här - ångest redan nu söndag fyfan..... äähh de är ändå några veckor kvar t påsklov, äntligen haha.. jag längtar i helvete t sommarlovet ska ni veta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0